[SE109232]

Het maken van een afspraak voor een bezichtiging van een appartement was snel gemaakt. Tijdens de bezichtiging werden wij rondgeleid door makelaar Edwin Rosenbrand. Hij voorzag ons ook van extra informatie. Een verzoekje om extra documenten werd door Boukje Steenbergen en Liselotte Gies (Frisia backoffice) heel snel beantwoord. Enige dagen later hebben wij een bod uitgebracht waarna een korte en efficiente onderhandeling vlot werd omgezet in een getekende koopovereenkomst. Wat ons als kopers het meeste is opgevallen is dat de communicatie met de makelaar en de backoffice altijd heel soepel verliep en dat de antwoorden en informatie altijd kompleet en correct waren. Het hele proces van 1e bezichtiging tot en met de overdracht is dankzij de Frisia organisatie goed verlopen!
Hoe groot is de kans dat u ons zou aanbevelen?

10

Wat is de voornaamste reden voor uw aanbeveling?

Service

U heeft gekozen voor [ANSWER=NPS Reden]. Welk onderdeel vindt u hiervan het belangrijkst?

[CUSTOM]

Uw ervaring met dit makelaarskantoor was?

8

Welke makelaar is u van dienst geweest?

Edwin