Mauritskade 33, 2514 HD, 's-Gravenhage
Verhuurd 2514 HD, 's-Gravenhage

Mauritskade 33, 2514 HD, 's-Gravenhage

Omschrijving

TE HUUR Mauritskade 33 te 's-Gravenhage OBJECTOMSCHRIJVING Het betreft een omstreeks 1860 gebouwd pand. Het monumentale pand is representatief en in goede staat. Het klassieke pand heeft een moderne inrichting. Thans is de eerste verdieping van circa 99 m² voor...

Lees meer

Kenmerken

Oppervlakte 100 m²
Meer kenmerken

Vragen over dit pand?

Bedrijfstakken in 's-Gravenhage (gemeente)

Kenmerken

Overdracht
Status verhuurd
Aanvaarding in overleg
Bouw
Hoofdfunctie kantoorruimte
Bouwjaar 1977
Bouwvorm bestaande bouw
Locatie
Adres Mauritskade 33
Plaats 's-Gravenhage
Land NL
Ligging
  • winkelgebied stadscentrum
Kantoor
Oppervlakte 100 m²
Verdiepingen
  • 1
Parkeergelegenheid
Onderhoud
Onderhoud binnen goed
Onderhoud buiten goed

Uitgebreide omschrijving

TE HUUR
Mauritskade 33 te 's-Gravenhage

OBJECTOMSCHRIJVING
Het betreft een omstreeks 1860 gebouwd pand. Het monumentale pand is representatief en in goede staat. Het klassieke pand heeft een moderne inrichting.
Thans is de eerste verdieping van circa 99 m² voor verhuur beschikbaar.

De entree bevindt zicht centraal in de voorgevel. Achter de entree bevindt zich de gemeenschappelijke hal, voorzien van marmer, welke toegang geeft tot de kantoorruimte, opgang naar bovengelegen verdiepingen en de lift.
Op de eerste verdieping bevinden zich de kantoorruimte, voorzien van pantry en sanitaire voorzieningen.

METRAGE
De voor de verhuur beschikbare metrage bedraagt circa 99 m² v.v.o. (conform NEN 2580), gelegen op de eerste etage van het monumentale pand.

OPLEVERINGSNIVEAU
Het object wordt leeg en bezemschoon opgeleverd met onder andere de volgende voorzieningen:

- pantry;
- sanitaire voorzieningen;
- originele details;
- databekabeling;
- kabelgoten;
- patchkast;
- mechanische ventilatie;-
- verwarming;
- scheidingswanden;
- verlichtingsarmaturen;
- systeemplafond;
- te openen ramen;
- lift;
- alarminstallatie.

BESTEMMINGSPLAN
‘Binnenhof e.o.’ vastgesteld d.d. 20-02-2014
Het object valt onder bestemmingscategorie 'Gemengd -5'.
Voor het volledige bestemmingsplan kunt u terecht op: ruimtelijkeplannen.nl.

ENERGIELABEL
Het object beschikt niet over Energielabel gezien het een rijksmonument betreft.

OMGEVINGSFACTOREN
Het monumentale pand is gelegen op een zichtlocatie in de statige stadswijk 'Willemspark', grenzend aan het centrum van Den Haag. De historische en groene omgeving kenmerkt zich door hoogwaardige kantoorgebruikers zoals accountants, advocaten, verschillende internationale organisaties en diverse ambassades. Hotels en een aantal musea bevinden zich in de directe omgeving. Het Noordeinde, de Frederikstraat en de Denneweg bevinden zich op loopafstand, met een grote diversiteit aan horecagelegenheden, exclusieve winkels en galeries.

BEREIKBAARHEID
Door de centrale ligging is de bereikbaarheid uitstekend te noemen. Door middel van eigen vervoer is het object vanaf het Rijkswegennet (A4, A12, A13) via Zuid Hollandlaan, Raamweg en Koninginnegracht in enkele minuten te bereiken. Op 5 minuten loopafstand, aan de Koninginnegracht, stoppen tramlijn 1 en 9 die een directe aansluiting hebben op het Centraal Station.

PARKEREN
Het pand beschikt over eigen parkeermogelijkheden. In de directe omgeving is betaald parkeren aan de openbare weg mogelijk. Tevens is het mogelijk om een bedrijfsparkeervergunning aan te vragen.

HUURPRIJS
€1.000,- per maand te vermeerderen met BTW

HUURPRIJS PARKEERPLAATS
€100,- per maand te vermeerderen met BTW

SERVICEKOSTEN
De servicekosten bedragen op voorschotbasis €35,- per m² per jaar te vermeerderen met BTW.
Hiervoor worden de navolgende diensten geleverd:

- water, gas en elektra;
- waterschapslasten (gebruiksdeel) en rioolrecht;
- onderhoudsovereenkomst CV installatie;
- elektra technische installaties;
- elektra algemene ruimten & vervanging lampen;
- onderhoudsovereenkomst lift;
- blusmiddelen;
- onderhoud parkeerterrein & toegangshek;
- schoonmaak algemene ruimte & glasbewassing;
- vuilophaal;
- voor zover mogelijk worden de kosten vastgesteld door middel van individuele meters, voorts
op basis van een verdeelsleutel tussen alle huurders van het gebouw;
- de administratiekosten van de hierboven vermelde leveringen en diensten, zijnde 5% van het
toe te rekenen kostenaandeel.

HUURTERMIJN
5 (vijf) jaren.

OPZEGTERMIJN
12 (twaalf) maanden.

AANVAARDING
In overleg.

HUURBETALING
Per maand vooruit.

HUURPRIJSAANPASSING
Jaarlijks, voor het eerst 1 jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het prijsindexcijfer volgens de Consumentenprijsindex (CPI), Alle Huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

BTW
Verhuurder wenst te opteren voor BTW belaste verhuur. Indien huurder niet voldoet aan de criteria, zal er een nader overeen te komen percentage ter compensatie van de gederfde BTW worden vastgesteld.

ZEKERHEIDSSTELLING
Bankgarantie/waarborgsom ter grootte van een bruto betalingsverplichting van minimaal 3 (drie) maanden (huur, servicekosten en BTW), afhankelijk van de financiële gegoedheid van de huurder.

HUUROVEREENKOMST
De huurovereenkomst zal worden opgesteld conform de door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) in 2015 vastgestelde ROZ model Huurovereenkomst KANTOORRUIMTE en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW met aanvullende bepalingen verhuurder met aanvullende bepalingen verhuurder.

+++

Bovenstaande objectinformatie is met zorg samengesteld. Voor de juistheid ervan kan door ons geen aansprakelijkheid worden aanvaard, noch aan de vermelde gegevens enig recht worden ontleend. Vermelding van vloer- en overige oppervlakten zijn slechts indicatief en kunnen in werkelijkheid afwijken. Nadrukkelijk is vermeld dat deze informatieverstrekking niet als aanbieding of offerte mag worden beschouwd.

Bedrijfstakken in 's-Gravenhage (gemeente)

In de buurt

Resultaten

Er zijn geen resultaten gevonden

Deel dit bericht:

Deze website maakt gebruik van cookies

Voor welke cookies geef je akkoord?

Meer informatie